Още 300 реда >> | Към края на чата >>

Последните 300 реда от чата

Миленка18:20, 18/08/2019
Утре, ако не ме домързи, ще направя.

Боби Димитров18:53, 18/08/2019
Тури му захар и все ще е вкусно

Боби Димитров19:15, 18/08/2019
Интересно имам морков който се готви да цъфти на първата си година

Боби Димитров19:16, 18/08/2019
Чудя се дали да го оставя да цъфне

Боби Димитров19:16, 18/08/2019
Ако поколението му е със същото поведение ще бъде доста неловко

alys21:36, 18/08/2019
В смисъл?

alys21:37, 18/08/2019
Вместо да прави кореноплод, той цъфти и няма да става за ядене?

Боби Димитров21:55, 18/08/2019
Ами има уж надолу корен, обаче нали знаеш как като почне да прави цветонос и става супер жилав корена, особено ядрото.

Боби Димитров21:56, 18/08/2019
Айде прибрах се успешно въпреки че преядох с тиквички на скара към пържолите с картофки и яко ми се приспа

Славянски00:54, 19/08/2019
@Боби Димитров Aз пък си отядох къпини тия дни. Няма кой друг да ги яде имам чувството...

Ру®07:38, 19/08/2019
@Боби Димитров След работа може, ако си бил нощна смяна... нямам ток и е тъмно вечер.

Варела09:54, 19/08/2019
Добрютро.. вчера ходихме до Лясковската борова гора да остържа малко кисела почва с иглички.. Марто изпаса три шепи с къпини.. като види храст и почва да го сочи и да си иска, а само да го подминеш... рев.. съсипа ме.. Баткото и той да не види почна да бере и яде, ама му кисели и ги плюе.. Марцата на една не се намръщи.. та дигнахме 1 ниво на имунитета ;)

Варела09:54, 19/08/2019
@Славянски и край Лясково са с кофи да ги береш..

Варела10:00, 19/08/2019
Някой има ли успех с американски боровинки садени директно в почвата? Купих две на прИмоция от голдънплантс и си мисля да ги пресея в контейнери (40л кофи за строителни смеси), които да закопая до нивото на земята в градината..

Боби Димитров10:03, 19/08/2019
Таман в групата с ашладисване има такава тема

Бай Ли Шъсей10:03, 19/08/2019
Варелски, аз посадих три от същата примоция

Боби Димитров10:03, 19/08/2019
Аз бих предпочел методът с траншеята

Боби Димитров10:04, 19/08/2019
А каква е промоцията? Не е ли рано за продажба на живи растения?

Бай Ли Шъсей10:04, 19/08/2019
Освен че не са мръднали от тогава, листата им гният едно такова ръждиво, изядохме инак по три от всяко растение

Варела10:04, 19/08/2019
@Боби Димитров Гледах я, да.. та по нея сега ще ги слагам.. траншеята ми се стори много голяма за 2 храстчета * 25-30 см

Варела10:04, 19/08/2019
@Бай Ли Шъсей подкисляваш ли ги с нещо..

Боби Димитров10:05, 19/08/2019
@Ру® До 21 е светло, снощи в 21:30 още не бях пуснал челника.

Бай Ли Шъсей10:05, 19/08/2019
Аронията и двата касиса, лоницерите и те имат не малък прираст, ама боровинките йок, не са мръднали

Бай Ли Шъсей10:05, 19/08/2019
Не, не ги

Варела10:06, 19/08/2019
ще погинат ако не ги.. гледах руснаците даже лимонтузу във водата за поливане им слагат..

Бай Ли Шъсей10:06, 19/08/2019
Аа, ти сега си поръчал, аз говоря за пролетната промоция

Боби Димитров10:07, 19/08/2019
@Варела е ми правиш я по размер? Дупката 50 литра на храст и готово. Просто ми е странно да е изолирано растението от почвения живот и да закопавам пластмаса.

Варела10:07, 19/08/2019
сега сега.. взех 2 касиса - червен и бял дребноплодни, тайбери, логанбери, една шантава оранжева мъхеста къпина, 2 боровинки, 2 жълти малини и 4 бели ягоди..

Боби Димитров10:07, 19/08/2019
Най лесно е с микс сяра и зелен камък, но препоръчително е да се ползва кисела почва като отправна точка

Бай Ли Шъсей10:08, 19/08/2019
Значи трябва да им осигурим киселичко тогава... Я препрати към тез руснаци?

Варела10:08, 19/08/2019
два чувала * 40-50 литра мъкнах вчера зарад туй..

Боби Димитров10:09, 19/08/2019
А каква е тая промоция

Варела10:10, 19/08/2019
@Боби Димитров мислех го и това, че ги изолирам, но ще ги слагам на място, което втора година чистя от една декоративна, бяла, троскотоподобна трева.. та уж за да им опазя корените от атака..

Варела10:11, 19/08/2019
ами промоция силно казано.. пише уж 50% ама 14лв еднометров, бял касис ;)

Варела10:12, 19/08/2019
2 x Американска боровинка /Vaccinium corymbosum/ = 16 лв. 2 x Малина жълта = 19.98 лв. 1 x Тайбери / Tayberry / = 7.99 лв. 1 x Касис бял 60 - 100 см. / Ribes rubrum white pearl / = 13.99 лв. 1 x Касис laxtons perfection червен 60-100 см. / Ribes rubrum laxtons perfection / = 13.99 лв. 1 x Капина Бети Ашбърнер /Rubus Betty Ashburner/ = 7.99 лв. 1 x Логанбери / Loganberry/ = 7.99 лв. 4 x Бяла Ягода White Pineberry = 13.96 лв.

Варела10:12, 19/08/2019
качинг.. стотарка ;)

Варела10:15, 19/08/2019
@Бай Ли Шъсей Заре, ето клипчето от ашламинаторската група - https://www.facebook.com/raycho.enchev.7/posts/2912219495473464

Варела10:16, 19/08/2019
а туй е траншейното - https://youtu.be/NwZOZ2Xnn_Q

Варела10:16, 19/08/2019
Бегам, че зор е и днеска.. довечера ще пиша..

Боби Димитров10:23, 19/08/2019
Нещо си се замогнал. Толкова ли не можа за изчакаш есента за касис от мен, малина от РУ и тн ;)

Боби Димитров10:24, 19/08/2019
Оф колкото и да не ми се иска, ще трябва да тръгвам на работа до час два

Боби Димитров10:24, 19/08/2019
Лека и доходна на всички

Isa Bel10:30, 19/08/2019
дОбро! :star:

Миленка10:38, 19/08/2019
А добро ви пладне

Миленка10:39, 19/08/2019
Идилия

Миленка10:39, 19/08/2019
На кмета кокошките кудкудякат

Миленка10:39, 19/08/2019
Петлите кукуригат

Миленка10:40, 19/08/2019
На покрива майсторите коват

Миленка10:40, 19/08/2019
На двора пчелите жужат

Isa Bel10:48, 19/08/2019
:love:

Isa Bel10:49, 19/08/2019
и гугутките ти пеят ;)

Isa Bel10:50, 19/08/2019
тамън гледам тоя боб мунг и щях да пиша :)

Isa Bel10:50, 19/08/2019
изглежда като грахче .... никога не съм опитвала ... какъв вкус има? - като на обикновен боб или?

Isa Bel10:52, 19/08/2019
@Бай Ли Шъсей направи ли лютеницата с тиквички? - и как се получи - хареса ли ти?

Бай Ли Шъсей11:04, 19/08/2019
Изи, стана чудесна!

Бай Ли Шъсей11:06, 19/08/2019
Не стана лигава, усещат си се тиквичките, а и някак по едросмляна я направихме... Леко хрупат тиквичките, защото ги сло ихме смелени и сурови направо в тавата с всичко останало

Димо 3311:13, 19/08/2019
Снощи се заговорихме за Жорж Ганчев и нещо се чудехме починал ли е или не, даже в гугъла проверихме - не е. А пък то било за днес...

Isa Bel11:28, 19/08/2019
@Бай Ли Шъсей браво ! - намерено е значи вкусно приложение на двете най-големи "лами" в градината ... остава да се мисли за тиквите ;)

Боби Димитров11:29, 19/08/2019
@Миленка Нов покрив? Давай да видиме!

Славянски12:17, 19/08/2019
Белите ягоди чок пара. Аз взех от една жена на 40 ст.

Славянски12:18, 19/08/2019
Единствено, че не бяха с оптимални корени, но за тия пари...

Славянски12:18, 19/08/2019
Някой бере ли дрян вече?

Славянски12:18, 19/08/2019
Тука вчера хапнах - див е - много добри, Нападали в тревата.

Боби Димитров12:46, 19/08/2019
Нямаме дрян, а бих искал да завъдя. Записах се в групата с ашладисването за едно семеначе, да видим.

Боби Димитров12:47, 19/08/2019
@Славянски Тия бели ягоди на 40 ст дават ли два пъти в годината, или еднаж?

Миленка13:14, 19/08/2019
@Боби Димитров Бобиту, баш нов не давам да се прави

Миленка13:14, 19/08/2019
Съхранихме старата конструкция

Боби Димитров13:27, 19/08/2019
Бравос!

Боби Димитров13:28, 19/08/2019
Хубаво е като има нещо старо, което да съхрани човек.

Лозан14:08, 19/08/2019
@Боби Димитров Абе Бобка, много клизма, много нещо в тоя режим бре :blink: Аз ще излекувам дроба, ама да не мина на другия бряг от толко прочистване :D

Славянски14:49, 19/08/2019
@Боби Димитров Уж трябва два пъти да дават. Но аз ги взех пролетта, малко по никое време, и вече имаха плод, даже ги опитах. Ще видим дали ще дадат пак. Не съм имал време да се занимавам с тях. Като цяло с ягодите хич не ми върви, понеже искат много грижа.

Славянски14:49, 19/08/2019
Но жената ми даде 25 корена за 10 лв.

Славянски14:49, 19/08/2019
Доста дребнички са плодовете.

Ру®14:50, 19/08/2019
@Славянски каква грижа искат ягодите?

Славянски14:55, 19/08/2019
Основно плевене, прореждане, поливане. Оставиш ли някакви плевели да избуят и нищо няма да изкараш.

Славянски14:56, 19/08/2019
Аз съм ги взел колкото да ги завъдя. Надявам се в един момент да имам повече време, за да ги поддържам. Имам и сорт червени (даже два), от които от няколко години съм изкарал колкото да ги опитам.

Славянски14:56, 19/08/2019
Дивите ягоди са доста по-корави растения и плевелите не ги бъркат.

Славянски14:58, 19/08/2019
Не знам дали е по-добре въобще да не вземаш нещо, ако има опасност да го занемариш. Но в момента плевене на ягоди ми е доста надолу в списъка със задачите.

Боби Димитров14:58, 19/08/2019
Точно, ягоди в трева = няма реколта. Нашите са трета година така и единствено благодарение на това, че дават само на пролет, а ние ги оплевяваме като слагаме чесън между тях, ядем някакви ягоди.

Боби Димитров14:58, 19/08/2019
Затова и е добра системата на 3-4 години макс да се местят.

Славянски14:59, 19/08/2019
Смешното е, че преди години от леха метър на метър се скъсвахме да ядем, а сега от няколко лехи положението от зле. Но тогава повече съм се занимавал.

Славянски15:00, 19/08/2019
@Боби Димитров Гледам, че хората им слагат фолио и така.

Славянски15:01, 19/08/2019
Аз тази пролет се мъчих да ги поддържам щото тоя път цъфтяха, но там се оказа и един джоджен и ми се досвиди да го унищожавам. Дадоха някакъв плод, но и доста загниха от дъждовете.

Славянски15:02, 19/08/2019
При мен номера е все да ги завъждам в нови изчистени лехи, и после се изгубват в тревата.

Боби Димитров15:02, 19/08/2019
На дупчено фолио растат добре, но не може без грижи. През дупките излиза яко трева пак. Освен това не можеш да си вкорениш ластуни :( Изобщооо, доста ме депресира найлона както се вижда.

Славянски15:02, 19/08/2019
Щото ми е жал да ги унищожавам, та ги пресаждам

Славянски15:02, 19/08/2019
И аз не го харесвам хич найлона.

Боби Димитров15:02, 19/08/2019
Най-добре е приготвяш едно място, слагаш там ягоди и първата есен и после пролет - плевене или поне тесане. След още 2 години, местиш и така.

Славянски15:03, 19/08/2019
Смешното е, че дядо ми има ягоди под асмите и му превзеха двора и се скъсват да плододават, без грижа.

Боби Димитров15:03, 19/08/2019
Изито му е фен, но мен ме хваща саклет само като си помисля, че трябва да стъпя на него или че ще уча децата на това - храната расте в найлон. Баси природата, баси чудото. По-скоро няма да ям ягоди от градината.

Славянски15:03, 19/08/2019
Но там сякаш няма такива упорите плевели.

Славянски15:04, 19/08/2019
А този дрян дето спомена - облагороден ли ще вземеш?

Боби Димитров15:04, 19/08/2019
Под асмата вероятно е било работено много време и затова няма много плевел. Ягодите са доста инвазивни.

Боби Димитров15:05, 19/08/2019
При нас растат в леха, която е 50% троскот и поветица и все пак ягодите се размножават добре. Демек не умират в такава компания. Ако им направя чиста леха и насадя гъсто, вероятно ще превземат.

Боби Димитров15:05, 19/08/2019
Дрянът - нямам идея, надали. Семеначе е от добър дрян.

Боби Димитров15:06, 19/08/2019
При нас, за разлика от при теб, е немотия откъм растения, нищо няма, не е като при теб всичко има и то в изобилие :) Та се налага да го караме на просия. Кой каквото даде.

Славянски15:06, 19/08/2019
Аха. Тука имаме един едроплоден, обаче почти всяка година се съсипват плодовете и окапват. Дивите задържат плод.

Славянски15:06, 19/08/2019
А, не е точно така. Много неща няма тука.

Боби Димитров15:06, 19/08/2019
Едроплоден хубав има и при Пол в Шипка, а и Христо Ашламинатора има, а бе калеми ще се намерят все. Просто подложка ми липсва.

Боби Димитров15:07, 19/08/2019
А бе баш така си е, където те бутнем, ти или го имаш вече, или си го имал ;)

Славянски15:07, 19/08/2019
Ябълки, круши, сливи има доволно. Но примерно кайсии, праскови, вишни не съм ял почти от години, а за бадеми да не говорим. Вишни поне дървета има, но не задържат плод. Гроздето също е деликатес. Един отел у туй то.

Славянски15:08, 19/08/2019
Ще видя какво ще излезе от кайсийките, дето съм сложил. Праскови вече поне 3-4 са ми загинали.

Славянски15:08, 19/08/2019
И за първа година две имат по три плодчета и май са от тия дребните белите.

Славянски15:09, 19/08/2019
Между другото и аз се пробвах да ашладисвам дрян, обаче имам малки съмнения в подложката дали не е кучешки дрян в крайна сметка... Уж тръгна, но после нищо. Накрая оставих един саморасъл храст и толкова.

МиХи15:22, 19/08/2019
Аз обрах дряна. Моят е купен сортов, но почвата ми е малко и вече 10 години е висок не повече от два метра. Ражда около една малка кофичка дренки. Аз съм им унищожителя. Много ги обичам. И сурови и на компот.

МиХи15:22, 19/08/2019
От тези 3-4 литровите кофички.

Славянски15:23, 19/08/2019
Значи и другаде има по-ранни. Тука в дерето има един стар дрян, може и да се 30 см дебел - ами от него съм брал до късна есен. А този дето брях вчера сигурно до седмица ще премине.

Ру®15:24, 19/08/2019
Дрянът май не ражда добре ако е сам. Аз имам двойка и доста раждат при това непосредствено под орех.

Ру®15:25, 19/08/2019
Дренките на единя са почти готови. До седмица ще са съвсем узрели. Другият зрее малко по-късно.

Боби Димитров15:25, 19/08/2019
@Славянски Всичко дето го описа че го имаш и че го нямаш, го нямам :D Тъй че си напред :D

Боби Димитров15:26, 19/08/2019
@Ру® Твоят сортов ли е, ако да - какъв?

Славянски15:26, 19/08/2019
:)

Славянски15:26, 19/08/2019
Eто една снимка отпреди 5 дена на дряна: https://postimg.cc/VJym9kmK

Славянски15:26, 19/08/2019
Вече са доста по-тъмни.

Ру®15:27, 19/08/2019
И двата съм ги купувал и са върху подложка ашладисвани, не знам какви сортове обаче.

Славянски15:27, 19/08/2019
@Боби Димитров Има и много, което го нямам, но го има... като къпините, които са навсякъде.

Боби Димитров15:31, 19/08/2019
@Ру® Ясно. Ако завъдя дрян ще ми дадеш 2 калема да си направя дърво с 3 сорта и готово.

Isa Bel15:31, 19/08/2019
@Боби Димитров айде стига вече дезинформация с тоя найлон ... аз съм му била ФЕН, Гого бил настлал 10 дка от него ....

Isa Bel15:32, 19/08/2019
а за дряна при нас вече дори презрява

Isa Bel15:32, 19/08/2019
и при нас има две дръвчета в близост едно до друго

Димо 3315:35, 19/08/2019
Принципно и аз не съм му фен за вътре в лехите, но плевенето на ягодите е просто непосилна задача и ще се наложи да ги забода във фолиото. Инак просто не трябва да гледам ягоди, щото варианта да ги търся сред бурени, не е опция. :))

Isa Bel15:37, 19/08/2019
@Димо 33 аз не знам някой да му е фен изобщо ... 100 пъти сме говорили на тази тема кой защо и как го ползва

Димо 3315:37, 19/08/2019
Евентуално си мисля някакъв геотекстил на естествена основа дали няма.

Isa Bel15:38, 19/08/2019
Боби вкарва лек гъдел .... но в един момент ти идва вече в повече

Димо 3315:38, 19/08/2019
Аз без фолиото по пътеките, въобще нямаше да се занимавам с градина, ма съвсем сериозно. :grin:

Isa Bel15:39, 19/08/2019
има всякакви еко био органик и т.н. писала съм и в темата за изачера

Димо 3315:40, 19/08/2019
А, на мен може да ми дойде в повече само ако си е в мен...

Isa Bel15:40, 19/08/2019
и тук в чата говорихме преди време

Димо 3315:41, 19/08/2019
Ами супер, две пътечки са постижими за едни ягоди. Ако сколасам де...

Димо 3315:42, 19/08/2019
Пък отстрани фолио.

Ру®15:56, 19/08/2019
@Боби Димитров давам, но аз пробвах да ашладисвам кучи дрян на княжево със сумати калеми и нищо не стана.

Славянски16:00, 19/08/2019
А, значи и други имат "проблеми" с ягодите.

Славянски16:02, 19/08/2019
@Ру® Че то кучия става ли за ашладисване? Аз специално две фиданки бях копнал преди 3 години, които се бях уверил уж че са дрян - не от кучешкия, който е в изобилие тука - обаче вече съм готов да ги разкарвам. Просто с дрянове е пълно наоколо. А и трудно се присажда с тия тънки клонки.

Славянски16:02, 19/08/2019
За капак едни коне ми омлатиха калемите.

Славянски16:04, 19/08/2019
То ми беше за опита повече и да не хабя дръвчета, които трябваше да се вадят, но облагороден дрян може да се купи за някъде 8 лв., което не е болка за умиране. Знам, че Боби над петолеВка не дава ама...

Славянски16:10, 19/08/2019
Eй тези хора бяха пуснали на промоция зимата: https://www.razsadnikat.com/%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%89%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA/%d0%b5%d0%ba%d0%b7%d0%be%d1%82%d0%b8%d1%87%d0%bd%d0%b8-%d0%bf%d0%bb%d0%be%d0%b4%d0%be%d0%b2%d0%b5/%d0%b4%d1%80%d1%8f%d0%bd-cornus-mas/ Вместили са се в лимита :)

Димо 3316:21, 19/08/2019
Нещо подобно става ли? http://cvetarski.com/zeblo-chuval-naturalno-50-5m.htm

Димо 3316:21, 19/08/2019
За ягоди става дума.

Славянски18:53, 19/08/2019
Натурално според мен е окей. Синтетичното зебло много бързо заминава. Разкъсва се и става на нищо, не можеш го изчисти.

Славянски18:54, 19/08/2019
Но май аз друго наричам зебло...

Боби Димитров19:35, 19/08/2019
@Isa Bel Аз не го казвам с лошо, че си му фен. Всяко нещо си има феновете, какво толкова. Без значение дали пластмасата е биоразградима или направена от царевица, си остава един найлон, по когото не искам да ходя, не асоциирам с градина и не искам децата ми да виждат целия двор Кристо-сан, ако ще и да добивам по 2 тона зарзават.

Боби Димитров20:06, 19/08/2019
@Славянски @Димо 33 Владко от Райкооп гледат ягоди през мулч от чували за кафе. Аз ще пробвам това догодина. Тази година ги пробвах еднослойно (разпорен чувал) за пътечки и расте през тях смело трева, трябва да се дигат на 3-4 седмици. Двуслойно (неразпорен чувал) спира тревата добре, но иска много чували, а цената им е 1.50 лв/бр. Предпочитам за момента зелени пътечки, ако ще и да има трева. Тревата е част от природата.

Боби Димитров20:07, 19/08/2019
Догодина ще пробвам леха тип саксия без дъно, покрита със зебло и вътре ягоди.

Ру®20:32, 19/08/2019
какво им е на пътечките с детелина? при мен са така ... хем приятно, хем азотофиксиращо...

Ру®20:32, 19/08/2019
хем може и някоя четирилистна да си намери човек... ;)

Димо 3323:12, 19/08/2019
@Боби Димитров колко много да е, 30- тина чувала са достатъчни. Има ли някой да го е направил?

Славянски23:33, 19/08/2019
@Боби Димитров Да пият хората повече кафе та да има чували за тебе :)

Димо 3323:39, 19/08/2019
https://obiava.biz/obiavi/186940

Боби Димитров23:51, 19/08/2019
@Димо 33 За цялата градина ми трябват стотици и не става за всяка култура. Или ти за пътеките?

Боби Димитров23:51, 19/08/2019
За пътеките ми трябват стотици

Боби Димитров23:54, 19/08/2019
Ако се разпарят, може би ще мина със 100 за начало, но ще ми трябват цялата година съботите да поря чували

Боби Димитров23:54, 19/08/2019
Иначе купих 100 тая година но ги разделихме с групата по 20

Боби Димитров00:00, 20/08/2019
@Ру® точно! И не само детелина, живовляк, конски босилек и какво ли още не. Така ги предпочитам и аз.

Теди00:25, 20/08/2019
Няма майтап, на полянката при нас вече намерихме една четирилистна детелина :)

Теди00:26, 20/08/2019
А племенниците колко пъти падаха и нищо им няма, защото си е мека тревичката.

Теди00:27, 20/08/2019
Много сме доволни, с едно изключение - с тоя дъжд се налага косене всяка седмица.

Теди01:14, 20/08/2019
Така... и пазете реколтата от тикви, защото гледайте какво става: https://dariknews.bg/regioni/haskovo/zadyrzhaha-myzh-otkradnal-220-kg-pypeshi-i-250-kg-dini-2182647

Димо 3307:40, 20/08/2019
@Боби Димитров само за лехата с ягодите и то вътре, пътеките са ми с фолио и съм доволен от него. А за останалите лехи, предпочитам да мулчирам с насипване на чипс, компост и пр.

Ру®08:47, 20/08/2019
Някой ще прави ли ябълков оцет?

Теди09:07, 20/08/2019
Може, защо питаш? Ти ще правиш ли? :)

Теди09:15, 20/08/2019
В квартала при мен има много дръвчета между блоковете и чакам да доузреят за да направя.

Теди09:15, 20/08/2019
Само малко ме притесняват температурите.

Теди09:17, 20/08/2019
Всъщност.... ако сега се заложи ..... ще има оцет за консервиране.

Теди09:18, 20/08/2019
Мерси за подсещането, Румба!

Ру®09:24, 20/08/2019
Аз имам адски много ябълки на едно дърво - не са узрели още, обаче ми падат в езерцето и искам да почна да ги ликвидирам.

Ру®09:27, 20/08/2019
Достатъчно са узрели, за да си правим сок (става супер с бавнооборотна сокоизстисквачка), но според мен и на размер дори още не са достигнали пълния си потенциал, а и сега на цвят са светло зелени, пък иначе стават жълтеникави...

Ру®09:27, 20/08/2019
Та се чудя дали на тоя етап може да се направи оцет от тях ....

Теди09:29, 20/08/2019
Ако са сладки ще стане оцета.

Славянски09:50, 20/08/2019
Щом стават за сок, мисля, че ще станат и за оцет. То сокът ако го оставиш ще стане на оцет.

Славянски09:51, 20/08/2019
Ако наредиш в щайги може и да доузреят, но няма да е оптимално. При нас тези ябълки обикновено отиват за животните. Избиват се за неузрели ябълки.

Славянски09:51, 20/08/2019
Ние сме правили оцет от не съвсем узрели ябълки и си стана добре, точно от сок, не с киснене на парчета.

Славянски09:52, 20/08/2019
Хубавото е, че това беше преди 3-4 години и си е запазил качествата от тогава.

Славянски09:56, 20/08/2019
Тази година има много ябълки и ще се прави оцет, пюрета... Миналата година почти нямаше ябълки. Та ще се използва силната година, щото догодина при такова прераждане, повечето дървета най-вероятно няма и да цъфтят дори. Сушил съм ябълки и стават много добре, и но едва ли ще има време за това тази година. Оцетът е най-бързото нещо.

Лозан11:08, 20/08/2019
@Ру® за да стане оцет си трябва захар защото: 1. захарите, определен вид дрожди ги превръщат в спирт. 2. спирта, от своя страна, преработен от друг вид дрожди се превръща в оцетна киселина. С оглед на това, за оцет си трябва захар. Може да добавиш и кристална бяла захар в сока от ябълките и да се получи, но не вярвам, че това ти е идеята ;)

Боби Димитров11:31, 20/08/2019
Добре де, а какво правите с толкова много оцет? Ние го ползваме основно за чистене, но дори и така не отива много.

Боби Димитров11:31, 20/08/2019
В лятна салата не влиза оцет (домати, или таратор), в зимна не влиза (туршии, зеле), само в пролетна и то там предпочитам лимон за дресинга.

Боби Димитров11:32, 20/08/2019
Подариха ми шипков оцет 1 литър и винен оцет 1 литър преди 2 години, още имаме от него... Единствено бял винен оцет сме купили един път, защото няма толкова натрапчив вкус/аромат и не цапа в червено.

Боби Димитров11:33, 20/08/2019
@Димо 33 За ягодите би трябвало да става, по фб има на Райкооп писания на Влади, те гледат в по-голямо количество ягоди на поле с чували зебло мулч.

Боби Димитров11:36, 20/08/2019
Хамериканците гледам го ползват оцета (наричат го ACV - apple cider vinegar) като добавка към водата на всички домашни животни, заедно със счукан чесън, това ежедневно.

Теди11:36, 20/08/2019
Боби, по 1 лъжица оцет в чаша вода сутрин на гладно за топене на паласките.

Теди11:36, 20/08/2019
Също за алкализиране на организма.

Теди11:37, 20/08/2019
Това си е вид електролитна напитка. Много полезно.

Isa Bel11:37, 20/08/2019
привет ... за чувалите от зебло - това мислех да редя преди фолиото ... намерих фирма в София която ги доставя, но трябваше да купя цяло пале и мисля че бяха страшно много в едно пале ..... казаха ми да ида на място за да си взема колкото ми трябват

Isa Bel11:39, 20/08/2019
реших да опитам на място с няколко чувала, които имах подръка тук ... но троскота надига и ако не е оплевено добре преди да се настилат тревите ще минат ...

Isa Bel11:39, 20/08/2019
така че по-добре който опитва да направи тест на малко място преди да си играе с по-голяма площ

Лозан11:39, 20/08/2019
@Боби Димитров аз предпочитам зелената салата с оцет и пролет/ есен си върви. Миналата година направих 5 литра и почти е свършил.

Теди11:41, 20/08/2019
А, забравих да кажа за оцета. Помага на черния дроб, срещу омазняване от прекаляване с разни работи.

Теди11:43, 20/08/2019
Такива работи съм чела. Хайде лек ден от мен!

Isa Bel11:44, 20/08/2019
@Боби Димитров знам че не го казваш с лошо ... но НЕ СЪМ ФЕН и едва ли някой му е фен ... някой от нас го настлаха просто защото няма друг начин ... иначе сме извън играта ... всички градинарстваме в различни условия - така и начините които ползваме са различни ... писах ти, защото не ми е ОК да бъда асоциирана с любител на пластмасите - което е абсурдно ...

Боби Димитров11:44, 20/08/2019
@Теди При теб помага ли за паласките? Аз понеже нямам, но да питам все пак. Дори да вземаш всеки ден по 1 лъжица (което ми се вижда прекалено), пак са около 5 литра годишно макс. А има хора с бидони правят...

Боби Димитров11:46, 20/08/2019
@Лозан Е колко слагаш на тая салата братче :) Аз за дресинг слагам 20 мл оцет и 60 мл зехтин и това стига за няколко салати.

Isa Bel11:46, 20/08/2019
обичам да се предвижвам с колело ... но ако трябва да отида на далечно разстояние бързо и знам че е невъзможно да го направя с колелото - ще се кача на кола ... знам че разбираш какво имам предвид ... това че се е наложило да го сложим е крайна мярка - не защото сме фенове ...

Боби Димитров11:47, 20/08/2019
@Лозан 100 салати да изядеш пролет и есен (а то няма 100 дни в тия сезони, но както и да е), пак остава, да не говорим, че си сам човек, демек не е кой знае колко голяма салатата... Мистика.

Боби Димитров11:48, 20/08/2019
@Isa Bel Добре, няма да ти подаря бялата тениска с черен надпис Lord Of The Изачеrings

Боби Димитров11:49, 20/08/2019
Все ще се намери някой да я иска

Isa Bel11:49, 20/08/2019
предпочитам да го настеля ако ще ми помогне да видя едни доволни растения от колкото да пръскам с отрови или да гледам задушени в тревите растения ....

Isa Bel11:49, 20/08/2019
:mrgreen: не не я ща!!!!!

Боби Димитров11:52, 20/08/2019
Не, не! Я ща! Така го прочетох аз :D

Боби Димитров11:53, 20/08/2019
А какво ще кажеш за другия вариант, черна тениска с черно лъскаво фолио с надпис Cover me in darkness :D

Isa Bel11:53, 20/08/2019
знам та тебя ... все ще ми припишеш свръхнаопаки качества :mrgreen:

Боби Димитров11:53, 20/08/2019
Все ще намерим нещо подходящо за натурата ти :D

Isa Bel11:54, 20/08/2019
ако не е на бели цветенца ще я преглътна :D

Боби Димитров11:55, 20/08/2019
Ахахах, горката Яничка, дано не й се налага да влиза в тая стая по собствено желание

Isa Bel11:56, 20/08/2019
инак и аз като Лозко обичам много оцет ... и ставам доволно кисела .... :D .... в ТОП форма да се ям с теб

Боби Димитров11:56, 20/08/2019
Че ти имаш ли нужда от оцет изобщо за тая цел?

Isa Bel11:56, 20/08/2019
ами тя не се появява много - надявам се не е вече "облъчена" от черната стая :D

Боби Димитров11:57, 20/08/2019
Спесиално за теб качих котешка снимка, да ти размине малко оцьиедеца

Isa Bel11:58, 20/08/2019
:mrgreen: винаги може и повече Боби .... на едно чаровно диване трябва да се отвърне с подобаващ КИСЕЛЧОК!!!! :tounge_wink:

Боби Димитров11:59, 20/08/2019
Гледай там котката, дано помогне, дсъ разлей една невиждана благост из теб, кат оцет със захар :D

Isa Bel11:59, 20/08/2019
абе аз още преди ден видях една друга снимка с коте и с камина и щах да напиша коментар .... ама се въздържах благоприлично че много хора следват снимките ти :D

Боби Димитров12:01, 20/08/2019
Аз съм спокоен - каквото и да изтърсиш все ще е благоприлично, така че можеш и ти да си спокойна. Па и всички дето следват се знаеме, неа изненади да има за никого!

Isa Bel12:04, 20/08/2019
видОх я новата снимка сега ... това само затвърждава тезата, че въпреки всичко обичаш, тез които та хапят и дерат :D ..... значи на прав път сме ... аз хапя - ти си доволен .... мир и любов да има :D

Боби Димитров12:07, 20/08/2019
Тоя не хапе, децата са го тренирали от малък и можем да го оставим спокойно вкл. наскоро беше с 2 момиченца на възраст 1.2-1.6 години, които го разкостиха и не гъкна. То не беше бъркане в уши, уста, очи, дърпане на всякакви косми и части, мъкнене за крака...

Боби Димитров12:09, 20/08/2019
Финдъс. Ползваме го за зарибяване на хора, които не си падат по котки :)

Боби Димитров12:10, 20/08/2019
И некакси мноу бърже израстна, дали щото е мъжки, нинам, ама от 1 шепа за 1 година стана по-висок от щерката (като го разпънеш добре за предни лапи на два крака :D )

Боби Димитров12:10, 20/08/2019
https://photos.google.com/share/AF1QipM0YZ3echNIt9AEwgpDxrFirKuTsd_VPHKQQyNIv_zwVMl9GArOAUn2xAcQQgw5Xw/photo/AF1QipMoHjjDX9cJVS74DipndlJV-UBQrmHYrb98ryAj?key=YzRTRHptVEZhLUQyNmc4NGxkRHBYRGtoN0N6VG5R

Isa Bel12:14, 20/08/2019
помня го аз какво фъстъче беше на първите снимки

Isa Bel12:14, 20/08/2019
и изведнъж вече голям котарак - нали е той на снимката тук на аватара ти?

Isa Bel12:15, 20/08/2019
аз ей тази снимка си спомням: https://lh3.googleusercontent.com/e0CVS2Yh6-i8zGpf8Eua7ijRtyhi4mk9VL7qaKmHeHO3zayGZGoL-tK5rIqHFOe61lCXo3lXLg4xQCzpz7vGXjZQUoUYXuw5_Qc7KpfTG5OWcnuz6Qs0qv3z1CmJ2jnJJnJhSRlgcJmzxAz0CHHNJyu9WEaDpYpY2COChB683ff5AJsnsjBdjCAcGMDQeCCvAEP1GmNk35yR5CulT1NLZpJrJeYybaco-IWNqZesJ5RPaf4tGIy4w2szsgTfhMW0ilN6vR2XRe0APF7H-4S_f3KCEVGfnmlY9OWcTqiuz3B5Hmt1865pVwQcgf7hsJagnRK0sjwrusWoaKlnKXewePoneKE3QuKk15XXTZvHjuK93khotP5HNSpafHjKAZ48tvlOhLLgJduI4UgMLi_M4HMPins0O-pr9cALBib9WRogvfPXolIliuUjj28rufXW5aSWvDZv8YonGo5JwhMlIJa0Mfip71N9ElHR9fFZq5p-FhkjMzdNy4n2mvQy4d0mlBgMxb7WYOPCaJHVAJWo9jhPkIGVQ2aY2kpw7otWi7HVTzPvInPeK5Ihhwor6IK3ITrUQlp8rPEjVXD2-KEnObPNMebctW-siUONcYDj7YhYig1KLJNZRLqLysUhUd9sWl29p93hNuct_vqa7IvnV_ucXVhhRLlkD15F1EzCa0toWon3enTUq5x4xLW4iAZ-puPFE1x-Suk9p5WbSLomwOL3Dw=w585-h779-no

Isa Bel12:16, 20/08/2019
и май мъжките са така - тюфлечета .... спокойни ... за разлика от женските .... ма то и в живота е така :D :D

Боби Димитров12:17, 20/08/2019
Докато сме на темата за любовта

Боби Димитров12:17, 20/08/2019
https://www.facebook.com/ihatecoriander/

Лозан12:19, 20/08/2019
@Боби Димитров тя и бабата го ползва на партия. Слага при застройка на супи, че на лимона му се сварявали витамините :) Аз и в картофена салата го слагам, сега с печени чушки с оцет и чесън върви на ужас. Абе има си приложенията, но с бидони... Това си е бизнес концепция. Аз просто исках да употребя остатъка от ябълките от миналата година. Сега съм решил слънчева сушилня за плодове/ зеленчуци да правя и чрез нея ще се справя с още от "излишната" продукция

Боби Димитров12:20, 20/08/2019
Ааа еее и бабата, ясно :)

Isa Bel12:21, 20/08/2019
изобщо хубавите хора пият оцет - за баланс ..... щото много хубаво не е на хубаво :D

Боби Димитров12:22, 20/08/2019
Мноу се надявам един ден и при нас да има такива излишъци от ябълки :)

Лозан12:23, 20/08/2019
миналата година беше такава. Тази има, но тук-там за адет

Боби Димитров12:24, 20/08/2019
Тъй ша е, като не се брули за прореждане ;)

Лозан13:24, 20/08/2019
Решил съм и компоста да пресявам, но този уикенд ще го полея с вода, после с мая разтворена във вода, после пак с малко вода и след 1-2 седмици, ако повали някой друг ден, почвам да ситя. Вече 2 години мятам всичкото органика връз тая камара и нищо не съм вадил. Дано и отдоле да са угнили клонките от кастренето, че само те бяха повече от кубик, при това ръчно натрошени на парчченца 10-20см.

Лозан13:26, 20/08/2019
Да имах един промишлен шредер, да намятам с вилата всичко вътре и въртиии :wub:

Боби Димитров13:35, 20/08/2019
@Лозан В нашия компост в основата винаги слагам 20тина см клонки кастрени от дивите вишни. За 2 или 3 години не са мръднали при ваденето на компоста. Имай предвид, че той не е особено гъбен и съответно цели клонки ще им трябват вероятно десетки години.

Славянски13:36, 20/08/2019
@Боби Димитров @Лозан Оцетът си има много приложения и за разлика от лимоните, си е локално производство. И аз вкъщи съм израснал да не обичам оцет - все лимонов сок се ползваше - но вече си го обичам. На салати от зеле и кореноплодни върви добре, както и на други рецепти. Препоръчват го и за бъбречни проблеми. То не е идеята да правиш оцет с бидоните и да се чудиш какво да го правиш, но да се използват ябълки, които тъй или иначе заминават. А това не се разваля. Като виното.

Боби Димитров13:37, 20/08/2019
@Лозан Ще ми е интересно да споделиш снимки и опит от твоя, в темата за компоста. Аз наскоро "занулих" едното от трите гнезда за компост и си изкарах от дъното 1 РК с клонки :) Но пък помагат много с дренажа и аерацията. Затова и слагам вътре други едри неща, като стъбла слънчоглед, царевица и тн - дори да не угниват, помагат да не се степа много.

Славянски13:37, 20/08/2019
@Боби Димитров Ти на кое викаш дива вишня?

Боби Димитров13:39, 20/08/2019
@Славянски Добър въпрос. Не знам. Предполагам е обикновена вишна, но не е култивирана, не е сорт. Едно време съм бил на бригада на вишнева градина, а и в двора на дядо имахме 3-4 вишни. Всичките бяха сравнително малки дървета с "плачеща" форма на короната, гъста. И съответно обсипани клонки с вишни. И не правят издънки. А тия при нас са точно обратното нещо. Над 6 метра високи дървета. Растат нависоко, с рехава корона нагоре, стърчаща, имам снимки в албума, ще видиш. Плодовете са рехово по клоните. Правят много издънки.

Славянски13:44, 20/08/2019
И аз съм виждал такива туфи с вишни, храсталаци направо. Твоите са пораснали очевидно. Но плодовете си бяха обичайни. Не бих ги нарекъл "диви". Може би е до сорт и корона. А защо са толкова високи? Съревновават се с нещо?

Боби Димитров13:44, 20/08/2019
Освен една с друга, нямам идея, но растат страшно. 3 годишни издънки ползвам за колци, стават 4 см при основата спокойно и нагоре минават 250 см, ако съм ги кастрил усилено.

Боби Димитров13:46, 20/08/2019
От издънките лесно става непроходим гъсталак, ако не се култивират. Иначе като форма и вкус на плода са си като вишна, но като цяло дават по-малко и тъй като дървото е с много голям размер изглеждат много рехаво. По бургаско вишневите градини всички дървета бяха много по-малки и с клони, сочещи надолу, а тия стърчат нагоре.

Славянски13:49, 20/08/2019
6 метра наистина са доста за вишна. Дядо ми преди години имаше дебело дърво и се качвахме да я берем - ами не е била повече от 4-5 метра висока, а беше сигурно 25-30 см в диаметър.

Боби Димитров13:49, 20/08/2019
Работата се усложнява от това, че комшията не помни от кога/къде са тия дървета, а череши/вишни се хибридизират лесно, та нали...

Лозан13:49, 20/08/2019
@Боби Димитров ще направя снимков материал. Скоро забивах една права лопата да преценя консистентността и наистина към дъното "хрупаше"... Много кофти така, но поне да видя какво ще излезе, пък останалото да продължава да си гние

Боби Димитров13:50, 20/08/2019
Prunus cerasus tree ако потърсиш, излизат едни такива разперени дървета тип череша

Боби Димитров13:50, 20/08/2019
https://cdn8.dissolve.com/p/D1282_7_1156/D1282_7_1156_1200.jpg

Боби Димитров13:52, 20/08/2019
Докато при нас са много по-"стегнати" и нагоре растящи, но нямам подходяща обзорна снимка май

Боби Димитров13:52, 20/08/2019
https://photos.google.com/share/AF1QipM0YZ3echNIt9AEwgpDxrFirKuTsd_VPHKQQyNIv_zwVMl9GArOAUn2xAcQQgw5Xw/photo/AF1QipNmyRnHG3sW1VgepLDeXaa--hi5dSfvOFZA11xz?key=YzRTRHptVEZhLUQyNmc4NGxkRHBYRGtoN0N6VG5R

Боби Димитров13:52, 20/08/2019
Е тука се виждат зад/над тоя бъз който си е 3 метра

Боби Димитров13:53, 20/08/2019
А, намерих идеална снимка

Боби Димитров13:53, 20/08/2019
https://photos.google.com/share/AF1QipM0YZ3echNIt9AEwgpDxrFirKuTsd_VPHKQQyNIv_zwVMl9GArOAUn2xAcQQgw5Xw/photo/AF1QipMF0J-BeRJ8l4ZI6MrSCYCG5Of_5x0aW8rMeKkG?key=YzRTRHptVEZhLUQyNmc4NGxkRHBYRGtoN0N6VG5R

Боби Димитров13:54, 20/08/2019
В ляво на ограда високите дървета - виж колко е различна формата на короната и цялостния хабитус.

Лозан13:55, 20/08/2019
Въй, кво носталгично ми стана с тоя сняг

Славянски13:55, 20/08/2019
То мяза повече на дива череша по корона. Вишните тук при мен рядко са над 4 м.

Боби Димитров13:55, 20/08/2019
Дива череша добре, ама на вкус е вишна, даже бих казал идва леко едра за вишна спрямо тия дето едно време бяха по ткзстата...

Славянски13:56, 20/08/2019
Но дивата череша става черна. нищо общо.

Боби Димитров13:56, 20/08/2019
@Лозан Нале, чак ми се прииска вече да е късна есен и да си правя резитбата :)

Славянски13:57, 20/08/2019
Аз пък се надявам да пробвам някоя присадка ако не е твърде късно.

Славянски13:57, 20/08/2019
Набелязал съм тук едни джанки хубави.

Боби Димитров13:57, 20/08/2019
Отече, сега само спяща пъпка, но няма смисъл за мен, ще чакам пролет. Мислех един орех да пробвам на прозорче ама изтървах.

Славянски13:57, 20/08/2019
Но може да се отложи за пролетта.

Славянски13:58, 20/08/2019
Да, за спяща говоря. За будна не съм и мислил.

Славянски13:59, 20/08/2019
Вчера пак брах скоруши и съм доволен, понаедрели са. Към 1200 грама - не е толкова много, но са си доста, като се има предвид размера. Предният път набрах към кило.

Боби Димитров13:59, 20/08/2019
Идеално за крушов квас :)

Славянски14:00, 20/08/2019
Много е странно да береш от дърво, което не го виждаш, понеже е много нагоре короната, а отдолу е зашумено от разни липи и дъбчета

Славянски14:00, 20/08/2019
Какъв е тоя квас?

Боби Димитров14:09, 20/08/2019
Ами като шипковия, цвекловия, мушмуловия и тн

Боби Димитров14:12, 20/08/2019
На практика е сладка ферментация като за вино, сайдер, оцет

Боби Димитров14:13, 20/08/2019
Вземаш сладък плодов сок и го оставяш да почне да ферментира и го пиеш. Става вкл. със чай, плодов, и тн. Ние така си правим тнар "газоза", което е същото нещо, но затворено в бутилка и става като газирана напитка.

Боби Димитров14:16, 20/08/2019
По Странджата правят едно, викат му "мУскула чОрба", на тамошния език мушмула е мускула. Което е реално мушмули във вода и се цеди после, става си нещо като натурален квас, а и начин да съхраниш много мушмули, там ги има бая на места.

Боби Димитров14:19, 20/08/2019
Докато сме на пробиотичната ферме-тема, имам му книжките на този младеж и са доста увлекателни :) https://www.chelseagreen.com/writer/sandor-ellix-katz/

Кукумир14:48, 20/08/2019
Боби ме кефи как винаги изскача с някакви интересни книжки :)

Кукумир14:51, 20/08/2019
Боби, беше споменавал за сегментните блокове http://tiny.cc/a0egbz

Кукумир14:51, 20/08/2019
чувал ли си отзичи за тях? Гледам че големи проекти се правят с тях, ама дали са издръжливи във времето.

Кукумир14:52, 20/08/2019
колебая се, дали да не ги обмисля като вариант за терасирането на двора

Боби Димитров15:04, 20/08/2019
Дали съм чувал отзиви :) Ами има 10тина инфраструктурни проекта с голямо натоварване (от типа хиляди коли и тирове на денонощие при стак от 50-70 блока височина) на по 10+ години... Ако планираш по-слабо натоварване за двора ти, не вярвам да има проблеми!

Боби Димитров15:06, 20/08/2019
Има = близо до нас има, иначе са навсякъде, като има различни производители.

Боби Димитров15:06, 20/08/2019
Специално на Техносим съм ги виждал в двор на вила на родителите на познати и там са чудни просто, отгоре като саксийка.

Кукумир15:06, 20/08/2019
силно се надявам да е по-слабо :)

Боби Димитров15:06, 20/08/2019
Ако се дренират добре, нямаш грижи

Кукумир15:07, 20/08/2019
гледам че и могат да са различни цветове, не само бетонното сиво, което е още по привлекателно

Боби Димитров15:11, 20/08/2019
Не ти го препоръчвам, боята се измива.

Боби Димитров15:11, 20/08/2019
Сивото си е като гранит и е добре.

Боби Димитров15:11, 20/08/2019
Е тука един пресен проект: https://goo.gl/maps/pAeq8nNnAMpjejiTA

Боби Димитров15:13, 20/08/2019
Това е входа на София откъм Сърбия, преди 5 години го пуснаха.

Кукумир15:13, 20/08/2019
да те и на сайта им имаше няколко снимки, едната до софийската Икеа, покрай която сме минавали

Боби Димитров15:15, 20/08/2019
Най-тегавата част е, че тия баш блокове, които са най-яките според мен, са най-големи и тежки и за нещо дребно идват малко ташкън

Боби Димитров15:16, 20/08/2019
Има и разни по-дребни с размер на коминно тяло, но те рядко са държеливи за целта, трябва да е нещо специално правено за външна употреба и замислено със шлицовете и тн.

Боби Димитров15:18, 20/08/2019
И аз мисля да ги ползвам по някое време, че ще се наложи да отделя една част от двора с около 50 см разлика във височината

Славянски15:20, 20/08/2019
@Боби Димитров А този квас с мушмули реално взимаш водата и изхвърляш мушмулите ли? Каква консистения се получава? Аз съм мислил за нещо подобно от диви круши.

Боби Димитров15:20, 20/08/2019
Та може би ще са 3 ката, 20тина метра дължина на 2 парчета от по 10тина

Кукумир15:23, 20/08/2019
аз все още проучвам варианти, дали да е бетонна стена, дали да са тия блокове, дали да се оглеждам за камъни от някъде...

Кукумир15:23, 20/08/2019
и кое как ще излезе като финансова част

Боби Димитров15:23, 20/08/2019
@Кукумир Ами при вас работят евтино хората, а и матряла е по-тънък, бетон също е опция

Боби Димитров15:23, 20/08/2019
Но гол бетон ще е определено по-грозно спрямо сегментите

Кукумир15:24, 20/08/2019
аз по скоро го мисля с бетон, който да облицовам или скрия с нещо :)

Боби Димитров15:24, 20/08/2019
При нас искат 30 лв/лм за кофриране до 1 метър висока стена, отделно сешсе ква купчина матрял иска - платна, шпилки, мрежи, пръчки, после по 110 лв/кубик бетона, вибратор под наем, бетон помпа 300 лв...

Кукумир15:27, 20/08/2019
няма да е малка занимавката, за това уж проучвам някакви варианти

Кукумир15:28, 20/08/2019
ама май пак съм тръгнал оптимистично и е доста повече труд/пари от това, което си представях

Славянски15:28, 20/08/2019
Аз не ги познавам тия сегментни блокове. Изглеждат интересни.

Славянски15:29, 20/08/2019
За такива големи стени особено.

Боби Димитров15:42, 20/08/2019
@Кукумир Винаги е така, дето се вика да ти се срине леко изкопа след някой дъжд и от 5 отиваш на 10 кубика бетон

Боби Димитров15:42, 20/08/2019
@Славянски Стават за всякакви, стига да не да прекалено къси.