Jump to content

Преди да се регистирате, молим ви прочетете Правилата на форумите и Какво е Без Мотика?.

Жоро

Разсадници за плодни дървета и храсти в България - отзиви

Recommended Posts

Астрала

Пазете се от некоректни разсадници. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Славянски

Може да е мутация. Или случайност. Стават и такива неща. Поне не е круша или дюля...

Проблемът е, че ако една е сгрешена, можем ли да сме сигурни и за другите? Въпреки че за конкретния сорт може и да не е лош и вече дава плод дръвчето. Ако вземеш нова, бая ще почакаш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Астрала

Да, може да бъде хубава ябълка. Но тук говорим за коректност, правим грешки хора сме, надявам се да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Venetka

Днес, с огромно закъснение установихме, че от 50 поръчани лози сме получили само 35. Съмнението ни е в Еконт. ММ си спомня, че пратката изглеждала странно покрита отгоре с найлон. Хич и не му хрумнало да преброи полученото. Липсват 3 сорта по 5 броя. 60 лева минус и обеца на ухото.. Задължително е проверяването от тук нататък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Астрала
преди 12 часа, Venetka написа:

Днес, с огромно закъснение установихме, че от 50 поръчани лози сме получили само 35. Съмнението ни е в Еконт. ММ си спомня, че пратката изглеждала странно покрита отгоре с найлон. Хич и не му хрумнало да преброи полученото. Липсват 3 сорта по 5 броя. 60 лева минус и обеца на ухото.. Задължително е проверяването от тук нататък.

Ако запазите товарителницата, директно в Еконт, може да е станала някаква грешка. Най-вероятно ще е търговецът, имах подобен случай с пратка преди време. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Venetka

Нищо не пазим. ММ ги взе в началото на седмицата, стояха в кофа пясък и като взехме да засаждаме установихме липсата. Не мисля, че е търговеца. Хванала ги е липсата по пътя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Гост

Да му се не види, моите вкоренени безсемкови ги предложих вчера на един приятел. Да знаех по- рано, щях да ти ги пратя като компенсация. :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Venetka

@Димо 33Не се безпокой Димо. Ние имахме от черния отел сложено за вкореняване. От там изкарахме 5 пръчки с много добри корени. Отрязахме и от едната наследена асма, която тая година даде грозде и се оказа много вкусно и сложихме на 2 места. Брат ми има и той някаква асма с ранно, бяло, вкусно грозде. От него още на 3 места ще сложим и ще покрием загубите. Бяхма поръчали малко в плюс на необходимото, не знаехме какво качество ще получим. Но всичко е ОК и препоръчвам Севастиянов като разсадник за лози въпреки нашата липса. Не мисля, че човека ще си плюе на името. А и както обяснява ММ вида на упаковката става ясно, че е пипано. В деня, в който получи лозите получи и пратката от Кундев и хич не му е хрумнало да брой. Сега е късно за претенции към Еконт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Боби Димитров

Веднага обаче си личи човекът с парите :D Вие двамата с Румбата сте ми еталон за чилаут отношение при фрапантни грешки. Аз смятам, че човек трябва да настоява за правилното, защото в противен случай останалите се учат на грешното. Дори да е проста човешка грешка, ако аз се поставя на мястото на този бизнес, *бих искал да знам че съм допуснал грешка*, но няма как да науча, ако някой не ми каже. Да се абстрахираме от финансовата страна, има чисто практична такава от гледна точка на business models/processes.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Гост

Като не е проверена стоката на момента, няма как да се направи рекламация. Как ще докажеш, че нещо липсва? 

Урока е, да се проверяват нещата на място и тогава вече, може да се откаже доставката, ако не съответства. Пък да си търсят, къде са липсващите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Venetka

Еее, аз обикновено реагирам на грешките и не мълча. Ама в случая нямам нито доказателство, нито нещо което да покажа за да докажа грешката. Така, че приемам, че тук вината е в нашето семейство. Да сме проверили когато и където трябва. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Гост

Вени, ще останат лозички. Колко и какви, още не знам, но ще кажа в неделя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ру®
преди 3 часа, Venetka написа:

Но всичко е ОК и препоръчвам Севастиянов като разсадник за лози въпреки нашата липса.

Дали може да се поръчат там единични бройки. Аз искам да пробвам да засадя  (в София) само няколко лозички десертно грозде от сравнително устойчиви на болести сортове, защото не смятам да пръскам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Venetka

@Ру®Аз поръчах от един сорт 10 броя, а от още 8 по 5 броя. Още в самото начало на разговора с тях казах, че имам малка поръчка. Не ми отказаха и бяха много коректни. Хубав посадъчен материал получихме. Надлежно обозначен. Опитай, позвъни им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Гост

А, дали може да да били два пакета и единият да е хартисал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Астрала

Преди години, се интересувах много от винени и десертни лозя. В крайна сметка се спрях на Мерло и Каберне Фран, заради известните френски вина от Бордо, но по темата. Много съм доволен от Севастиянов, взех Мерло от него, а Каберне Фран от АМВ-АГРО. Ще спомена още един.

http://izs-ruse.org/grozde.php

  • Мерси 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Venetka

Не знам Димо. То това са пръчки и не е толкова обемно. Защо да делят на две? Не ми се струва логично. Както и да е. На нас все така ни върви. Щях да се учудя ако си нямахме някаква спънка. Свикнали сме вече. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
alys

При моите поръчки се е случвало да ми изпратят дюля вместо слива. Тогава си казах, може пък да е за добро. Но, ако ми бяха изпратили по-малко, поне щях да ги уведомя и да ги питам каква е практиката им в подобни случаи. 

Пример - синът ми поръча термометър през Ибей. Не вижда, че има съобщение в пощенската кутия за пристигнала пратка и при въпрос от страна на търговеца, отговаря, че не е получил пратката. Иска си парите и му ги връщат, съответно аз си поръчвам в бг друг. По-късно получава термометъра и пита търговеца как да му плати, за да е коректна сделката. Отговарят му само - Благодаря. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ру®

От разсадник

преди 1 час, Venetka написа:

@Ру®Аз поръчах от един сорт 10 броя, а от още 8 по 5 броя. Още в самото начало на разговора с тях казах, че имам малка поръчка. Не ми отказаха и бяха много коректни. Хубав посадъчен материал получихме. Надлежно обозначен. Опитай, позвъни им.

Приемат поръчки за единични бройки. Аз поисках от 6 сорта по 2 бройки - да видим какво ще пристигне...  Лошото е, че ако всичко е тончо - нямам идея къде ще ги садя... Ама не ми беше удобно по 1 бройка само да поискам... ;-) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Venetka

@Ру®, добрата самарянка...

Аз раздавам в такъв случай, ама чак 6 броя не съм достигала. Последно два касиса подарих на колежката ми. Супер щастлива беше. Днес ме уведоми, че ги е засадила. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създай нов акаунт или се впиши, за да коментираш

За да коментираш, трябва да имаш регистрация

Създаване на акаунт

Присъедини се. :) Регистрацията става бързо!

Регистрация

Вход

Имаш акаунт? Влез оттук.

Вход

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    В момента само ти разглеждаш тази страница.

×
×
  • Създай нов...

Информация

Поставихме cookies на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване